Nya bilder :D

Kategori: Allmänt

Idag kom Hanna och Sandra och kollade när jag red Tibbe. Hanna tog kort, hon ska komma med dom ikväll, även dom på Boye och Zeb. :)

Iaf idag. Red inte så länge då hanna var tvungen att gå efter ett tag. Men tränade lite flyttningar blandat med fattningar. Tibbe flyttade fint, kändes lite ovillig i galoppen, men några blev riktigt bra. Jag kände mig lite spänd idag redan när jag gick ner till paddocken, det smittade nog av sig på tibbe, så därför gick det inte jättebra, men helt ok tycker jag :)

Det fanns några sockerbitar och några bommar där, så sandra och hanna byggde upp ett litet räcka. Tibbe flöööög över hur fint som helst så vi höjde lite sen, slutade på typ 1m. Vanligtvis brukar jag inte hoppa så högt själv, men han bjöd till så härligt så jag kunde inte låta bli. :)

Red en annan väg hem. Följde ridskolans väg en bit och red upp över en äng och in i skogen på en stig som vi kallar fårstigen. Då kommer man ut bakom kyrkan. :)

Jaa, en mysig dag idag var det :D

Blir bildbomb sen från idag och förra gången :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: