Matfors

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag till stallet vid 11 i tron om att jag skulle vara klar 2 timmar senare, men då träffade jag Alex som skulle iväg och tävla. Hon undrade om jag ville följa med och efter typ 2 sek tänkande gjorde jag det då. Både hon, Mattias och carro skulle tävla, kul :)


Lånad bild På alix och hälge (aka buddy holly)

Alex hoppade 110 & 120 och det gick bra i båda. första klassen nollade hon grunden men hade två (?) ner i omhoppningen. Stannade ut sig i 120, men det var oxå en bra runda. Knäppte massa bilder, så när jag har fixat dom (dock inte ikväll) så kommer dom upp!

Det börjar kittlas i tävlingsnerverna på mig faktiskt... :)

Väl hemma igen så tog jag in tibbe och gjorde ett nytt omslag på honom. Han är inte alls lika halt längre och jag tyckte att svullnaden har gått ner lite. "såret" varar som fan, ser ut som öronvax men det är bra ut med det bara!
Jag borstade ute idag, passa på när det är fint väder!¨

Fyllde på typ 15 kg hö i hagen innan jag åkte, skulle ju räcka typ 2 timmar ikväll och hela dagen imorrn. Kom på att jag inte kan fylla på hö åt honom på förmiddagen osm jag brukar haha. Mockade hagen oxå, den är ju så liten som en box så det blir rätt mycket bajs..

Nu har jag fixat och så imnför imorrn. 08.17 tar jag bussen till första dagen på gymnasiet. Pirrigt!
Har duschat, noppat ögonbrynen, rakat armhålorna haha, Tagit fram kläder och nu fixar jag fransk manikyr! Man vill väl se anständig ut!



Nu ska jag fixa rooos på naglarna haha! See ya!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Du är ju för gullig Lovis ;) Det kommer att gå bra!

    2011-08-21 | 22:54:45
    Bloggadress: http://equestris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: