No matter how I play you wont listen

Kategori: Allmänt

Igår var det övernattning på skolan som gällde. Det var ju intressant. Jag tror jag vet typ allt (lite för mkt) om väldigt många nu. Pratade iaf med allt och alla och var jätteflummig hela kvällen. Somnade allt för sent och klev upp vid 20 över 7...

Var som en zombie hela morgonen haha asså jag brukar inte bli sååå trött av lite sömn, men å andra sidan brukar jag inte flumma sådär sent heller... Alla är iaf jätteroliga både es1 och ls1 :)

Iaf så åkte vi buss till sidsjön och gick omkring i skogen och blev blöt, sen paddlade jag kanot med johanna, vi var riktigt bad ass på det asså, vi välte inte, fast vi krockade med folk några gåner och gick på grund, men annars så :)

ehm efteråt åkte jag till stallet och tog hand om lillbebisen. Han är ledsen stackarn, jag släppte honom i vinterhagen i 10 min så han fick sträcka på benen lite, det uppskattades! ska ringa atg och kolla ang återbesöket. Allting läker ju jättefint, nu ser man skillnad från dag till dag. Snart är infektionen ute!
Babblade med hel-hena tihi. Om vissa saker... :)

Sen åkte jag hem och typ däckade i soffan haha. vaknade av att mamma kom hem.




Kommentarer

  • Sandra säger:

    SV; Haha jaaaa du borde åka du med! :D Tror det kommer bli great! :') AND JEDHUGS ARE AMAZING!

    2011-08-26 | 20:56:24
    Bloggadress: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: