Xyzq haha

Kategori: Allmänt

Xyzq är de enda bokstäverna som mina rubriker aldrig har börjat på.

Idag när jag kom till stallet så kom jag på att jag hade glömt mina ridkläder hemma, men mamma kunde inte hämta mig på typ två timmar, så jag gick omkring ensam i stallet och typ sopade lite, smorde longergjorden, svanskappan och inspänningarne och diskade ur två burkar med lock som jag ska ha som foderhinkar. Jag hade lite halvkul.

sen kom mamma så jag kunde hämta kläderna och då mötte vi anna Anna som var påväg till stallet, då ringde jag henne och kollade om hon skulle rida så jag kunde rida med henne. Men då hon tog in boye hade han en tappsko så hon kunde inte rida..

Tibbe och jag skulle egentligen ner till paddocken och rida ett ordentligt pass, men jag var inte ridsugen längre, så vi borstade och myste och klippte hovskägg, toppade manen osv.

Nu har jag duschat och ätit middag. Aaah jag använde body scrub över hela kroppen så nu är jag len som en babyroommpa :)

Nu ska jag ta och svara på llite frågor som har rullat in under ett tag. Kul med frågor, om ni undrar nåt så fråga på så tar jag upp dom i ett inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: