Dålig update

Kategori: Allmänt

Har inte haft nån lust att sitta vid datorn så det har inte blivit så mkt.


Kom på en sak. Jag ÄR och kommer nog alltid vara sämst på att komentera blogginlägg och att svara på folks komentarer (iaf på blogg.se, värsta krongligt..) Känn er inte dissade alltså! Jag läser det ni skriver och uppskattar era komenterer väldigt mycket! <3

de senaste dagarna har jag varit med kompisar. Sov hos Henks vi såg på the grudge och ÄNTLIGEN fick jag se komisarie späck! frida, du hade rätt. Det var PRECIS min humor hahaha

var på vårdcentralen igår har ju haft problem med foten. kort sagt så var vristen/knät överansträngt och felbelastat. Så nu måste jag köpa rejäla skor med bra sula. Och iläggssulor. Dom sa inte så mkt mer..

Tibbe har gått på 2 veckors semester, jag har inte ridit sen midsommar :(

idag skoddes tibbe han blev barfota bak. tihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: