lull-tur

Kategori: Allmänt

Idag skrittade jag ut på tibbe på långa tyglar. Just nu har jag en period då jag inte är så häst-sugen. Jag vill hälldre göra andra saker, va med kompisar osv. Men jag brukar ha så, snart kommer en sån där period då jag bara vill rida hela tiden.

Vi red övre och nedre, fast vi red in på stigen som går bakom ridskolehästarnas hage. Stannade och kollade på Nicky och Tingeling som tyckte att jag och tibbe hotade deras flock, dom var så söta!

Efter ridturen kände jag mig gladare på ridning osv. Tibbe gör mig alltid glad! Det är inte tibbe jag tröttnar på, utan bara hästar överlag :P Man kan aldrig tröttna på tibbe!

Nu ska jag och mamma se på morden i midsomer, tjinggg


charm-trollet

Kommentarer

  • Helena säger:

    Manhar perioder som man bara vill hinna med så mkt som möjligt på dygnets få timmar, framförallt på sommarn. Tycker inte du ska må dåligt eller känna ångest för att du vill göra andra saker än bara stallet, du är 16, du ska roa dej. Tibbe mår nog inte dåligt om ni tar det lugnt ett tag,bara lugna kravlösa skogsturer tills du känner viljan att rida mer kommer.=) Ska han vila ngn dag,säg till så tar jag hand om lilla "sportkossan" åt dig .=)Kram

    2011-06-12 | 22:26:08
  • Tova säger:

    Charmtroll och buspownie :3

    2011-06-13 | 11:01:04
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: