Midsommar

Kategori: Allmänt

Haha det blir ett kort inlägg då jag håller på att kissa på mig 8)

Tog in båda samtidigt idag, gick skitbra båda gick som ljus. Satte fast tibbe utanför stallet och gick in med Fortis i boxen. Jag gillar inte när man tar dom 2&2, men jag litar på båda. Tibbe litar jag fullt ut på, fortis (faktiskt) litar jag på trots att jag inte känner honom så bra just för att han är så stabil i allmänhet och western-hanterad.

Men jag vill iaf inte att nån annan än jag och helena tar dom så, finns ingen anledning till att nån annan gör det.

Tänkte förässten på hur tajta fortis och Tibbe är. Det är inte ofta som tibbe blir så bra kompis med nån så fort.



Har föressten ovisade bilder från en tur på en äng och en dressyrlektion för marika från i höstas :)

Kommentarer

  • Helena säger:

    Håller med. Helt otroligt vad bra dom funkar tillsammans, våra fina små skäckar.=)

    Känns bra att du åxå känner dig trygg med honom, det gör jag me även om vi fortf.är på lära-kännastadiet. Sen att du tycker Tibbe verkar tycka om MEJ är ju heller ingen nackdel ;)

    2011-06-25 | 01:15:54

Kommentera inlägget här: