musiik

Kategori: Allmänt

är äntligen klar med musikuppgiften. klev upp halt (nu tror man väl ändå man vart för mkt i stallet..) 7 för att göra klart den när jag inte börjar förrän 10 :P Igår kväll åskade det ju så mycket så kunde inte jobba då :P

http://www.youtube.com/watch?v=7Xms7kcNjvw (för er som vill se videon jag ska visa upp) ska prata också.

Iaf ridningen igår.. Tibbe var SÅ JÄÄÄKLA FIN!!!!!! Red på galoppbanan på andra sidan bron. på väg dit var han som han varit de senaste veckorna lite loj, seg i munnen osv. När vi skulle gå över bron (som han aldrig brukar bry sig om) tvärvände han och ja. Jag har inte sett den där sidan av honom på LÄNGE! Han VÄGRADE gå tillbaka. Om jag tog i nån tygel kutade han frammåt alt reste sig/sparkade Han hoppade omkring i nån jäkla snårskog, diken. Asså vi kom bort från stället typ 60-70 meter.... En ny grej han testade idag var att försöka skena iväg därav att vi försvann så långt..  Blev skitarg på honom såklart, trodde han hade slutat med sånna dumheter. Sen iaf lyckades jag vända, då tog jag tag i honom och satte honom mellan hjälperna, då var det som att han kände att han inte kom undan, för då gick han helt lungt över bron. Klapp och beröm!

Efter det var han så jäääääkla fin. Jag tror jag har varit för mesig och inte vågat ta tag ihonom. Jag kände verkligen att han travade genom hela kroppen. Sög tag i bettet lagomt hårt. SKänkelvikningar osv jättefint. Sen i galoppen...!!WOW. Jag satt ihop honom allt vad jag hade jag tänkte verkligen "driv, samla, driv samla" och det slutade med att jag KÄNDE varje nytt steg han tog med inner fram.. Han aldrig haft en sån känsla med honom vad jag kan minnas. 

vera vilade, blev ju värsta åskan... Jag = åskrädd.

Aja nu måste jag till bussen hejdåååå 

Kommentarer

  • Tova säger:

    sv: Jag VAR overhappy. Hon gick så sjukt fin och bara dansade fram. Hon tar ju högergalopperna nu :''D



    Pussa en massa på Vera från mig :3

    2011-06-01 | 10:10:14
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Frida säger:

    SV: Så bra, vill inte komma och rida din ponny och typ förstöra honom x)



    Roligt att det gick så bra sen! :D

    2011-06-01 | 13:11:12
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: