Stenstan

Kategori: Allmänt

Igår var jag på stan med Frida, jag köpte en kort jacka från HM, en perfym och lösnaglar. Är nöjd med mina inköp, skitsnygg jacka, jättegod perfym, och naglar, då jag inte kan spara ut mina egna.

Efter stan åkte jag till stallet, jag och Helena gick ut en sväng med våra hästar, sen städade vi sadelkammaren.

 Efter det åkte jag till frida, hon satte fast mina naglar, 1½ timme senare hade 2 lossnat haha x) Jag är inte skapt för att ha långa naglar.

Sov över hos henne då, en jäkla fluga flög runt PÅ oss hela natten, vet inte hur många gånger jag vaknade pga den..

Idag då.. Gick hem vid 12 kanske då frida skulle jobba (shiiit vad vi börjar bli till åren). Väl hemme lossnade ÄNNU en till nagel haha, så jag tog saken i egna händer och limmade fast dom alla tre helt själv. Det var inte så svårt faktiskt. Har även filat ner dom några mm så kanske dom inte lossnar heela tiden haha.

Nu har jag ätit lunch bestående av 2 biffar och en glas cola haha (nyttig javet), kollat runt på några bloggar. Jag väntar på att Hanna och Frida ska jobba klart så vi kan åka och badaaaa!


Haha, mindre charmig bild på mig, frida och hanna. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: