uppdatering

Kategori: Allmänt

Helena önskade att jag skulle uppdatera min blogg så jag tänkte att ja, kan väl göra det då :) De senaste dagarna har jag inte haft för min så mycket. Är nere i en down-period nu. Inte bara med Tibbe, jag känner mig bara allmänt orkeslös och tråkig. Tibbe har fått några kravlösa galopprundor i skogen bara för att få utlopp för sin energi (vilket är det absolut bästa han vet, så honom går det ingen nöd på.)

 Planerar att ställa av honom  minst 2 veckor när han går ute dygnet runt och och be någon kolla till honom varje dag.

Jaa, idag släppte jag och Helena Tibbe och Fortis på det riktiga betet. Maten går till manken på tibbe så nu kan han ju inte vara annat än nöjd :) Trots all mat kom han ändå travandes till mig när jag ropade på honom :') Älsklingen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: