10 saker du kanske inte visste om mig

Kategori: Allmänt

* Jag älskar att motionera, fast jag är så lat så det blir inte så mycket träning som jag vill.
* Bland det första jag lägger märke till hos en människa är ögonbrynen.
* Jag var emo i 6an...
* Jag försöker att inte döma folk och skapa en egen uppfattning om saker och ting och inte dra förhastade slutsatser.
* Jag har ganska dåligt självförtroende/självkänsla, men jag jobbar på det så gott jag kan och försöker dölja det om jag tex träffar nya människor :)
* Jag hatar verkligen mina tänder och tänker väldigt mycket på det i vardagen. Jag skäms när jag går till tandläkaren och kollar alltid ner när jag skrattar för att jag försöker dölja tänderna.... 
* Jag drömmer i hemlighet om att bli en känd sångerska dels för att jag älskar musik och att uppträda men oxå för att jag har något att säga och man får med uppmärkamhet och respekt som kändis.
* Jag tänker mycket på miljön och folk i fattiga länder och vill gärna jobba med välgörenhet när jag blir vuxen.
* Jag älskar min mamma sjukt mycket, tror inte jag skulle klara mig utan henne. När jag blir irriterad på henne och märker att hon blir ledsen blir jag jätteledsen och måste återgälda det genom att typ städa köket haha :P 
* Jag har ganska extrem klaustrofobi, tex när jag mockar, på bussar eller om folk pratar med mig/smsar/tjatar på mig från flera håll.

Kommentarer

  • Tova säger:

    Jag visste allt 8D Känner mig coolig :3

    2011-05-31 | 08:54:51
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Helena säger:

    Jag har tydl.fina ögonbryn =) Jag vet hur det är med bristande självförtroende & det är ngt jag åxå jobbat mkt på.Nu äre väl ok men på vissa saker dömmer jag mej själv fruktansvärt hårt fortf.& bryter ihop..så du är inte ensam "gullprupp" =) Mitt nya smeknamn på dig. haha.

    2011-05-31 | 17:48:32

Kommentera inlägget här: