Can't put words on my feelings

Kategori: Allmänt

Asså omg jag förstår inte att jag någonsin varit deprimerad? :) Det är helt SJUKT vad gott jag mår just nu... Be jealous <3

Jag är ärligt talat helt välsignad med underbara människor runt om mig!! Allting är så rätt. Trots att jag har massa orört plugg i skolan så kan jag slå bort alla jobbiga ångest tankar och bara ta verja dag som den kommer! Såå underbart.. Nu ska jag skryta över mitt härliga liv och tala om vad jag gjort under dagen....

Dum osm jag var så gick jag inte och la mig förrän typ halv 4 på morgonen.. Så jag var lagomt seg imorse ch drack kaffe haha x) Har levt på koffein idag, powerking, kaffe osv

Red ut ca två timmar med Maja skoj skoj :D Inte flummiga barn efter ett tag.. (a)

Just nu är jag lite social med mina fina vänner <3 I'm one lucky bitch :D



Kommentarer

  • Helena säger:

    Du är värd allt positivt!! Hoppas det håller i sig så kanske du kan smitta av lite på mig & mitt liv. Jag har det bra men just nu less som du vet men jag vet att det ljusnar i tunneln & jag kan börja se ngn liten prick av ljus en lång bit fram & den kommer komma närmre & tillslut befinner jag mej åxå i n värld full av positiva saker.=)

    2011-05-19 | 23:12:19
  • Anna säger:

    Kul att höra att du mår bra och att du trivs med de du är med! <3

    2011-05-20 | 11:18:26

Kommentera inlägget här: