Hej bloggen

Kategori: Allmänt

Det har vart lite dött här i veckan. Jag har inte orkat/haft tid att blogga så mycket. Men de senaste dagarna har flutit på.

Igår red jag och tibbe övre + nedre, gick bra. Sen drog jag till tova och vi hade lite filmkväll. Vi va maja, tova, henke och nån Viktor som jag aldrig träffat förut. Det var väl kul, sket på mig nästan när vi såg fredag den 13e...

Idag väckte henke mig vid 9 och vid 11 åkte han, jag, moa, benk och kevin till himlabadet. Nu är man typ helt sönderslagen känns det som, öm typ överallt skämtar inte 8)


Tibbe vilade idag, ingen katastrof då han inte vilat på ett tag. Han brukar bli så creepy om han får vila mycket, det passar honom mycket bättre med skritt/promenad dagar än hela vilodagar.

Hahahahah imorrn kanske henke följer med till stallet... Det var hans idé ;) Kan bli intressant, han har typ aldrig klappat en häst i hela sitt liv, undrar om han är berädd på 13..?


Tibbe alltså....

Kommentarer

  • Tova säger:

    Viktor är snygg :k

    2011-05-14 | 19:53:08
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Frida säger:

    Skulle jag kunna följa dig till stallet nån dag? och låna hem din sadel bara för att lägga den på Tricko och se hur den ligger? Lämnar självklart tillbaka den så fort som möljigt sen (typ dagen efter då ;)) Skulle vara jättesnällt, och det var så längesen jag va med dig så skulle ju vara kul för det också :)

    2011-05-14 | 20:35:34
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: