medan mp3n laddar klart... ;)

Kategori: Allmänt

Du under 2011 hittills...

Har du gråtit?
ja
Har du skrattat? ja :D
Har du sovit i tält? Nej, men det ska jag nästa helg! :D
Har du sovit under bar himmel? nope
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? ne
Har du varit utomlands? har aldrig varit utomlands
Har du varit i en annan stad? eh asså jag vet inte
Har du bott hemma? yes

Dina vänner har under 2011...
Har en vän dött?
nej, hoppas det förblir så???
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? nja
Har du fått mer en fem nya vänner under året? faktiskt :D

2011 har du...
Har du pussat någon?
yes
Har du varit tillsammans med någon? Nej tack :D
Har du varit kär i någon? haha jag har väl alltid typ 5 olika x)
Har du  sovit med någon av motsatt kön? ja

När har du som mest...
Gråtit under 2011?
asså skiten från 2010 följde ju med in i detta år och jag har haft det allmänt jobbigt så jan-för nån vecka sen :P
Skrattat under 2011? JUST NU!! Bestämde mig för att skita i allt och bara ha kul!

Denna månad...
Har du varit kär? haha JEDWARD!!!! <3
Har du kysst någon? nope
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja :D
Har du gråtit? jaja
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? ja :(

 

 När...
Grät du senast?
Jag kan stolt säga att det var flera dagar sen :D (fast asså på NP idag var det näära nära..)
Skrattade du senast? Aldeles nyss 
Duschade du senast? Haha ingen komentar, ska duscha imorrn innan skolan..
Lyssnade du på musik senast? nu, laddade precis ner typ 30 låtar 8)
Hade du kul senast? nu :D
 

Vem? Whuuuut?
Kysste du senast med?
eeeeeehh senaste tiden = inga kyssar 8)
Kramade du senast? Tova 

 

Pratade du i telefon med senast? mamma
Fick du sms av senast? Tova
Hade du tråkigt senast? Asså det här är ganska tråkigt ;)
Kommer du ifrån? Sverige, men egentligen så är jag från typ Amerika eller nåt coolt...
Heter? Lovis
Hur gammal är du? Jag fyller 16 om tio dagar tihi
När fyller du år? 5e juni
Tycker du om någon just nu? Igen.. JEDWARD
Jag samlar på? Häftstift <3
Gröna eller röda äpplen? green!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag brukar inte ringa folk då, men jag tror att jag pratar med Tova, Maja eller Helena mest faktiskt.
Vilken tid gick du upp idag? 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt? japp
Har du sovit ensam inatt? med mina gosedjur  hahhaha
 

Har du strumpor på dig nu? ne
Hur svarar du i telefon? Hallå
Vad ska du göra ikväll? kvällen är snart slut 8)
Vad ska du göra imorgon? skola, stallet sen va med hanna
Var vill du bo när du blir stor? INTE SVERIGE IAF!
Vad vill du bli när du blir stor? Sångerska och/eller jobba med nån slags välgörenhet 
Är det okej att gråta? Jaa, fast inte för mig, men andra får gråta så mycket dom vill.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? Jag vet inte, spara lite och köpa en islandshäst till mamma :) 
Bär du glasögon eller linser? eller? vissa har faktiskt bra syn haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, bara på ridkläder
Har du piercing? nej och jag tänker aldrig skaffa det. Eller kaanske i naveln när man gått ner typ 10 kg :P

Kommentarer

  • Helena säger:

    Sista svaret Lovis.. sista svaret.. säger inget mer. Du vet vad jag menar >:(



    2011-05-27 | 13:47:26

Kommentera inlägget här: