PMS brud

Kategori: Allmänt

Igår var det sista april, dvs majbrasa. Jag och min kompis Maja gick först ner till majbrasan vid sticksjön, men det var bara pensionärer där så vi åkte vidare till lillhällom, men det var inte så mycket roligare där. Då ringde vi Tova och hon var med några kompisar i Bosvedjan och dom skulle snart hem till henne så vi tog bussen till Tova. Det var väl kul där :)

Imorse Vaknade jag och kände mig väldigt konstig. Arg helt enkelt, på allt. Jag ville köpa en ny jacka, men ingen kunde följa med mig plus att jag hade en tid att passa så då blev jag ju om möjligt ännu argare för nu har jag ingen jacka alls. Så Maja (som hade sovit hos mig) fick åka till stallet ensam så var jag kvar hemma ett tag och tröståt hah. När jag är på dåligt humör så äter jag, inget jag är stolt över men men. Idag har jag lyckats stoppa i mig:

1½ macka
1 glas oboy
1 drickyougurt
Maaassa chips
1 glas cider
1 burk trocadero
1 banan
en portion med kyckling och potatisgratäng
en sallad
2 skålar med mjölk och flingor
2 munkar
1 glass

Behöver jag säga något mer..?

Tibbe fick vila idag för det blir aldrig ett bra ridpass när jag inte är på Topp, men han fick massa pussar och kramar iaf. Jag kollade när maja och moa tränade för Leif Hall, dom var jätteduktiga :) Då blev jag faktiskt lite ridsugen, men då var mamma påväg och hämta mig.

Nu är jag hemma, känner mig på bättre humör men nu börjar skolstressen krypa sig på. Gaaah tar det aldrig slut? Jag ska försöka bearbete mig själv och tänka positiva tankar och INTE på nationella proven, stress, press osv....

Är det bara jag som rent ut sagt mår dåligt av skolan?




Kommentarer

  • Frida säger:

    Du är inte ensam hurruduu... Börjar känna stressen över nationella i veckan jag med, och massa andra läxor som kryper ikapp mig..! Så jobbigt när det blir så, för när jag blir stressad och känner mig pressad så kan jag inte jobba alls istället... Men jag tror säkert att du kommer klara nationella utan problem Lovis! :)

    2011-05-01 | 20:44:39
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/
  • Frida säger:

    SV: Jaaa, får bli dåååå! Sitter inte hemma i min ensamhet ett år till..! ;)

    2011-05-01 | 20:45:53
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/
  • Tova säger:

    Behöver jag ens säga vad jag tycker om skolan? haha xD

    2011-05-01 | 21:19:18
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jag mår också dåligt och blir ännu mer stressad eftersom jag har 0% lust med någon läxa. Bara skjuter upp saker också får jag ännu mer panik för de inte är gjorda och ja.. Mer stressad. Fy fan :/

    2011-05-02 | 16:19:15
    Bloggadress: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: