dagen

Kategori: Allmänt

Jag var svintrött imorse, tova väckte mig typ halv 11. Städade lite hemma sen fick vi åka med anna till stallet.

Jag gick på en promenad med Tibbe. Vi gick en bit på mellanvägen. Men det var inte så kul. haha man är väl inte lika kaxig när man går bredvid hästen!?!?!? Tänk om det kommer typ en älg eller nåt 8)

Så både jag och tibbe gick och såg spöken, och en död ko :s

På väg hem, mellan kossorna så stannade jag lite och för FÖRSTA gången så trivdes tibbe där mellan. Han upptäckte att det fanns lite gräs där emellan. Så jag fick liksom SLÄPA med mig honom. och det kändes jävligt bra. Imorrn tror jag att jag ska gå dit igen med godis och träna lite där mellan. han ändå inte så mycket att göra när jag inte kan rida ordentligt. Jag har fått för mig att det inte är så jättebra för ryggen att rida barbacka och skumpa runt hela tiden :P


Tibbes fina promenad outfit. Sommaren 2010 (därav den feta buken..)

 Föressten så är det nån som är intresserad av min sadel, jag ska ringa henne imorrn. Och hon som har en rodrigo fast vidare har hört av sig :)

Sen hade jag ridlektion med Linn och Shanti. Det var jättekul och jag tyckte att hon har blivit duktigare sen sist! Imorgon ska vi ner till ridhuset och göra lite styrövningar tänkte jag.


Lilla shanti :)

Kommentarer

  • Ebba Eriksson säger:

    Hejsan:)

    Jätte roligt att du läser vår blogg. Fortsätt med det och ge oss tips om vad vi kan göra bättre! Din blogg ser jätte trevlig ut!:)

    Kramis!

    2011-11-07 | 20:02:01
    Bloggadress: http://stylegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: