Fyfan vad tragiskt...

Kategori: Allmänt

Den världsberömda hästen hickstead ramlade idag ihop efter sin runda och dog... Jag finner inga ord...
Känsliga varnas..



Vila i frid vackra häst, du kommer alltid att bli ihågkommen för den fantastiska som du var.

Läste komentarerna nedanför videon och blev rent ut sagt förbannad.. Hur fan kan man ens tänka såhär i ett sånt här ögonblick??

"Kan inte fatta att han bara står där och typ pickar hästen i huvudet med spöt. Om det hade varit min häst hade jag fått panik."

"så går det när man pressar djuren till max! hoppas han mår dåligt efter att haft ihjäl sin häst!"

"time for some hamburgers!!"

"hur mycket kosta den här hästen?"

Så otroligt hemskt och tragiskt... Jag blev verkligen ledsen när jag hörde vad dom hänt och ännu ledsnare då jag såg dessa komenterer.Hur kan folk vara så dumma??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: