Lång dag

Kategori: Allmänt

Jag vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om. Hade dessutom världens mensvärk som har hållt i sig hela dagen. Men jag hade mycket att göra idag så det var bara att pallra sig iväg!

Först var det stallmöte, och jag var sekreterade (som vanligt). Vi kom fram till några saker och en av sakerna gav mig nåt att tänka på.. Det kommer visa sig tids nog.

Sen skrittade jag ut med Helena, vi kände oss matta efter mötet, så det blev inte mer kul än så idag, men mysig var det :)

Nu måste jag skriva protokoll från mötet, jag har även tagit på mig at uppdatera telefonlistan. Är en säkerhetsfråga också, tycker jag, att allas nummer finns tillgängliga ifall det händer nåt.

Vi syns imorrn, då är det fullt upp, grönt kort-kurs, u-sek möte, ridning (i mörkret) och sen halloweenfest, så vi får se om jag hinner/orkar uppdatera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: