sadlarna

Kategori: Allmänt


Pessoan. En sån här har jag ju. Denna är 17" x-vid. Den här vet jag ju säkert passar, så detta är det optimala. (haha får skaffa bruna träns osv..)
 Den här är ju som sagt utlånad, men jag håller tummarna på att den inte passar den hästen!


Stubben sadeln. 17" x-vid även denna. Den ser rak och bra ut, inte så mycket plats för manken oxå, vilket även det är positivt. Den ser ut att kunna ligga bra på tibbe, men jag är osäker på vad jag tycker om dom gigantiska knästöden... Så denna är alt. 2, men det blir ju lite av en vild chansning.

Dock så måste jag ju få min såld innan jag kan köpa nån av dom, vilket är bajsigt!!

EDIT: Läste Stubben Edelweiss NT. NT står för new tecnology och inntebär att den har stubbens mest avancerade bom som gör att ryttaren ska komma närmare hästen. Leter ju bra. eller?

Kommentarer

  • Yasmine säger:

    Låter faktiskt väldigt bra! :D

    2011-10-23 | 15:10:35
    Bloggadress: http://yassei.blogg.se/
  • Josefine m. ridtravaren bellie säger:

    Haru ridit i en Stubben nån gång? Dom sägs vara JÄVLIGT STENHÅRDA :O Sen är dom väldigt svängda över bommen överlag, men denna modellen e kanske ett undantag. :)

    2011-10-25 | 11:37:57
    Bloggadress: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här: