Fasen

Kategori: Allmänt

Skulle precis gå till stallet och tog med mig mp3n för att jag tänkte att idag så ska jag och tibbe gå förbi kossorna själv och eftersom det förmodligen kommer ta ett tag tänkte jag lyssna på musik medans. Men då var det såklart slut på batteri, så nu måste den ladda ett tag... Och klockan är redan halv 2. Men aja, måste ändå vara kvar tills typ 8 eftersom jag  har insläpp, så jag har ingen direkt brådska.

Igå red jag ut med Alix & piluttan och  Lotta & Hälge. Vi red på mällanvägen till kvarsättskylten och tillbaka och det gick bra, tibbe var väldigt pigg i traven, kändes som att rida på ett litet travarruss. Men han har ju stått länge, så jag hade inte så höga krav på honom.

Nu i veckan tänkte jag göra ett litet träningschema för att han ska komma tillbaka i form så snabbt och bra som möjligt. MAGEN är inte rolig just nu, ingen liten höbuk han har skaffat.

Jaa, är väl det som är just nu för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: