Halloj!

Kategori: Allmänt

Nu mår jag bättre, efter att jag skrev av mig igår och såg ett avsnitt av cbb. Jedward får mig alltid att skratta med sina upptåg! Det blev ingen träning på skolan idag för vi ska träffast vid 1 på sticksjön och jag bor 100 meter från den. Det blir tajt med tid, plus att det bara är onödigt att åka till skolan för att vara där en halvtimme och sen åka hem, bussen är ju inte gratis.

Iaf, idag insåg jag att jag börjar känna mig bekväm i mig själv. För tillfället. har alltid sånna fighter med mig själv om motion och mat. Men nu har jag inte stoppat i mig godsaker på ett tag och jag har motionerat lite. Då mår jag bra! I gooo!

Jag skulle egentligen ha åkt till sthlm i helgen och hälsat på mina bröder och kattis (felix skulle komma upp från gotland). Men det blev inget, johan och kattis är typ sjuka och felix hade dubbelbokat haha. Men det kommer mer helger, och snart ett lov! Fast jag ska ju tvinga hem maja och va med henne massor oxå! Fan vad jag saknar henne! Fast vi pratar med varandra flera gånger i veckan, senast igår! <3

Ska snart börja dra mig neråt till sjön, ska ladda mp3n.

Herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: