hm... Lite roliga små hopptävlingar.. ;D

Kategori: Allmänt

Har kollat runt lite... Skulle vara kul att komma ut och hoppa lite P&J bara för min rutins skull. Nästa söndag är det en träningstävling på Alnö rk. Dit skulle jag vilja åka. Har varit där 2 gånger förut, det är jättetrevligt. Och så får man rosett om man är felfri ;D Och den 9 okt är det en till, som jag oxå skulle vilja va med i. Men grejen är den att den 2a okt är det en klubbtävling på ridskolan som jag vill va med i oxå.. Hehe, vaddå tävlingssugen? Men man måste ju börja nån gång. Speciellt nu när tibbe har känts så fin den senaste tiden och vi är fit for fight igen. Han skulle ju bara tycka att det var skitroligt att hoppa det här!

Men blir det för mycket kanske???

Alltså

11 sep- Alnö
2 okt- srk
9 okt- alnö

För om jag hoppar typ 70 på alnö nu på sön och sen 2 helger senare på klubbis och helgen efter det igen på alnö. Hm... Eller om jag hoppar nu i helgen, kanske blir tajt med träning. Men asså 70 cm hoppar han ju inte ens över, han galopperar ju...

Med risk för att låta som moa; Jag ska fråga mattias 8) Fast ändå, jag tycker att det känns bra, så why not? Fan jag hoppade ju 70 på alnö 2009 och jag har nog utvecklats liiite efter det?? Jag menar, jag hade verkligen noll koll här...

Kommentarer

  • Moa säger:

    "Med risk för att låta som moa" hahahahahaha x)



    Men du känner ju själv vad han orkar och inte. En tävling behöver inte vara jobbig för hästen. Om hästen håller på att dö av en klass så har man nog tränat lite fel :P

    2011-09-12 | 13:49:30
    Bloggadress: http://equestris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: