Stallpyssel

Kategori: Allmänt

Tja! Idag kände jag mig lite hängig efter skolan, så jag skippade riningen, eller ja han skulle vila idag men jag hade tänkt hänga på en skrittur med helena.

Jag tvättade benckydden, tvingades tyvärr slänga ett par senskydd (ger mig en anledning att köpa nya hehe..). Tvättade oxå typ.. 8 grimmor? Kom fram till att jag har typ 15 grimmor, inräknat repgrimman och lädergrimmorna.

Jag ska OMGÅENDE ha en stor bloppis. Massor av grimmor, schabrak och lädergrejor, en sadel, kanske nåt täcke som jag inte ska ha kvar.

iaf så tvättade jag som sagt, och sopade lilla sadelkammaren. hade precis börjat borsta Tibbe, men då kom mamma. Tibbe var hur skitig som helst så då fick Camillas dotter äran att borsta honom. Hon blev nog glad då. Hm.. Av nån anledning så blir tibbe alltid poppis bland småtjejer i stallet. Uuundrar varför?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: