Träningschema v.36

Kategori: Allmänt

Måndag: Klättra skritt och trav i mastbacken. fem skritt och fem trav.

Tisdag: Longera, alla gångarter. 3 min trav, 3 min galopp, 3 min trav. Promenad som fram och avskrittning.

Onsdag: Trimma, alla gångarter OBS, lungt

Torsdag: Vila

Fredag: Galoppbanan, lite lugnare, typ två intervaller i varje varv.

Lördag: Trimma, alla gångarter.

Söndag: Busa, typ övre nedre om det inte är för geggigt.


Vad tror ni om det här? Såhär har jag ridit hittils:

Idag: Skritta ut, sen 20 skritt och trav i paddocken.
Igår: mellanvägen i skritt och trav
I förrgår: Skritta ut
Dagen före det: skritta ut
Dagen före det: promenad

Jag tror inte att det är för hårt med detta shcema, för han har varken tappat muskler eller kondition. Jag vill bara inte överanstränga honom.

Kommentarer

  • josefine m. ridtravaren Bellie säger:

    SV: Jag tog det på Näset. :-) Men jag hann göra det privat med ansvarige, innan dom började med grupper och kurser och sånt. Fick komma dit och skriva provet endast. :P

    2011-09-05 | 19:52:38
    Bloggadress: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här: