på skolan

Kategori: Allmänt

Är på skolan, har tagit över thimmys dator HELL YEAH!

Engelskan går trögt, men i em ska jag powerwalka en timme, sen ska jag ner på new yorker, en ny affär som precis öppnat här i s-vall.

Ikväll händer inte så mycket. Ska skriva ut accord till en ny låt jag ska lära mig. Få se hur det kommer gå ;)

Ska till stallet också. Idag blir det uteritt för pollen. Han ska gå ute hela helgen nu för det har blivit ALLDELES för mycket och tråkig träning den senaste tiden.

Helgens planer... Imorrn ska jag på motormässa.. Har ingen aning om varför men tova ville gå så jag hänger på. BLir säkert kul. På kvällen kaanske det är fotboll, eller så är det nästa helg. Och på söndag ska jag till biteline med 1000 andra och se världscupfinalen i hoppning. Bland annat med Emma :) Och kanske fanny??

Ha'de bra!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Min snälla mamma var villig att ge mig pengar till maten så jag följer med dig och Emma på söndag! :D

    2012-04-20 | 18:46:34
    Bloggadress: http://fawila.blogg.se/
  • elin säger:

    tävling på bloggen

    2012-04-22 | 20:53:10
    Bloggadress: http://loffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: