stor häst....

Kategori: Allmänt

ibland får jag ryck och sitter och kollar på storhästar..

När folk frågar mig varför jag inte säljer Tibbe och skaffar stor häst så är et ganska lätt att svara att: jag vill helt enkelt inte. Tibbe är "the one" för mig. Jag kommer aldrig sälja honoom för att skaffa en större häst. Aldrig.

Men- ibland känner jag att det skulle vara roligt med en större häst vid sidan om tibbe. Det är ju en helt annan sak att sitta på en storhäst, dom rör sig liksom "skönare" på nåt sätt. Och är oftast enklare att rida än min lilla bus. Och i princip alla mina kompisar tävlar storhäst så man kan ju aldrig åka iväg på typ meetings tillsammans. Så ja, jag skulle vilja ha en storhäst OCKSÅ. Men inte om det innebär att jag inte kan ha tibbe.

Så jag kikar på lite storhästar då och då, mest för skojjs skul. jag har inte råd att ha två, men jag skulle ljuga om jag sa att tanken inte slagit mig, att skaffa större häst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: