Everybody lies, it's the only truth sometimes.

Kategori: Allmänt

Den här dagen hittils har spenderats med att sitta hemma. själv. och se på tv. Jag känner mig extremt nere idag, vet nog varför inners inne, men jag vill inte slösa bort en underbar sommardag på det här viset. Men samtidigt så måste man låta sig själv brista lite ibland. Eller ofta, haha.
 
Jag såg först på en film som heter ladder 49 som handlar om en brandman som dör.. sen såg jag på "how will the world end". Och och korv med bröd. Fan vad deppigt.
 
Idav tänkte jag att jag skulle ta mig ner på marknaden. Vet dock inte med vilka än, men det blir säkert roligt.
Idag har jag inte tibbe, så nåt stall blir det inte. Jag skulle vilja dra ut på en joggingtur, men då måste jag duscha sen och jag orkar inte det haha.
 
Ha det bra allihop, hoppas att ni mår bättre än vad jag gör idag. Jäkla tonårshormoner ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: