Känner du lyckan genom sorgen?

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit obeskrivligt trött men ändå taggad.
 
Jag vaknade ju som sagt kvart över 3 "host". efter 2 timmar sömn.
 
släppte ut hästarna och satt sen och glodde på datorn/tvn.
 
Men det var roligt att träffa klassen och vara tillbaka på skolan faktiskt. Vi pratade mest idag om hur våran sommar har varit. Några nya i klassen har vi fått oxå, kul :)
 
Efteråt åkte jag och träffade fina vackra underbara Starla! Hon är hemma nu, så allting kommer bli bra tillslut. hoppas jag. Hennes ögon gör mig så lugn och för mig är hon så obeskrivligt fin. Hon ger  mig så mycket gott, men ändå så mycket att tänka på.
sen till tibbe. Jag var så sjukt trött vid de t laget. men jag red ut ändå. Tibbe var jättepigg. och busig..
 
sen tog jag in hästarna, åkte hem och åt. nu har jag parkerat här. och här kan jag bo.
 
GODNATT.

Kommentarer

  • Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥ säger:

    Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment
- 
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

    2012-08-23 | 19:35:13
    Bloggadress: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här: