Kvällsfundering..

Kategori: Allmänt

Kom på en sak.. Jag vet nog faktiskt hur det är att kämpa.
 
Jag har fått göra det en del.. Med allt. och en sak som jag har lärt mig av alla diverse saker som jag varit med om är detta: När det känns som att du verkligen inte orkar mer, när du bara vill ge upp och skita i allt. Då vänder det. På nåt konstigt jävla vis så är det så. Iaf har det varit så alla gånger utom en.
 
Och ur detta har jag dragit en slutsats. Det bästa som kan hända en människa är att nå botten, för därifrån kan det bara gå uppåt igen.
 
Been there done that tänker många, och  då vet ni också att det är sant.
 
Och en sak till som jag läste på en blogg som är så jävla bra och så jävla sant, vill jag bara putta in: När du tror att du vill ge upp, tänk på allt som fått dig att kämpa.
 
godnatt!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det gäller att bara kämpa på, tills slut är det värt det. :)

    2012-08-14 | 11:02:14
    Bloggadress: http://polarskens.blogg.se

Kommentera inlägget här: