När vi är tillsammans så känner jag värme och glädje, men när vi är skilda så är det som om livet inte existerar.

Kategori: Allmänt

Idag så började dagen tidigt, jag åkte till ett travstall i bergsåker och red en ny häst! Nastaq O.K heter han, en varmblodig valack, 5 år. Asfin, stor (ca 170) och nästan kolsvart utan tecken. Red ut med en annan tjej. Han var väldigt lugn, det enda han reagerade på var kor och sånna där vita höbalar (tönt haha). Tanken nu är att jag ska stärka korset/ryggen på honom samt rida lite uppmjukande dressyr. Ska bli skitkul för det var verkligen en jättehärlig häst!  har tyvärr ingen bild på honom, men det ska jag fixa :)
 
Sen gick jag på teater, spelet om stenstan. Jättebra teater, jag rekomenderar den verkligen! Vill inte spoila nåt, men jäkligt bra ar den..
 
Sen skulle jag ta bussen till stallet men då började det SÅKLART åska och spöregna, så jg åkte till mamma. Har alltså inte varit hos tibbe idag HELLER Känner mig som världshistoriens sämsta hästägare.
 
Ha annonserat ut om medryttare på blocket nu. Det svider i hjärtat fastän jag vet att det inte är för att jag tappat intresset/inte orkar/tycker om honom mindre. Det är helt enkelt en prioriteringsfråga.. Men det känns jäkligt tungt... Fast om ja inte hittar nån som jag är 100% bekväm med så har jag kvar honom för mig själv.
 
Nu har det iaf slutat regna, så jag ska nog promenera upp till min far igen. :)
 
Ha det jättebra allihopa!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Åh honom skulle jag vilja se :) Ingen som har nappat på annonsen?

    2012-08-05 | 10:20:36
    Bloggadress: http://polarskens.blogg.se

Kommentera inlägget här: