Yesterday was a mess, but today is quite succes

Kategori: Allmänt

haha rubriken...
 
Jo, igår mådde jag inte så bra... Hade många tankar snurrandes i skallen som jag egentligen bara ville glömma, men eftersom det är viktiga val så känner jag mig så kluven. Jag har tre val och i slutändan innebär alla att jag sårar mig själv... mer eller mindre. Jag hatar "växa upp processen" som innebär svåra val och att man ibland måste välja bort dom man älskar mest. för att kunna älska något/någon annan lika mycket?
 
Idag har varit en bra dag hittils. Jag och thimmy slog oss ner i en solig backe på stan och spelade och pratade. Sen åt vi kebablunch i ja/nej/vet ej parken. Min ögonbrynspenna försvann för ett tag sen så jag passade på att köpa en sån, en mascara och ett par skor. hehe.
 
Snart ska jag till stallet, jag var bara tvungen att sitta några minuter :)
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: