hej världen

Kategori:

känner mig konstig. och tvivlar och velar om livet. vrider och vänder på verlkligheten som om jag tror att jag skulle kunna hitta nåt nytt. och undrar om jag är där jag borde och vad jag vill. vad är min plan? den senaste tiden känns det som om hela jag har blivit nåt konstigt. inget känns egentligen roligt
eller så. jag väntar på att nåt ska hända. men vad liksom?
alltså jag borde inte känna såhär. tibbe funkar bra nu. det är bra. jag går på en bra skola med.bra kompisar. jag flyttar snart. tibbe är kvar. telefonen är utbytt. familjen är frisk. jag borde må bra. varför känns allt så konstigt då? sjukt.

jag hittar liksom ingen balans i livet. val hit och dit och saker händer,pro lem hela tiden. det känns som om jorden snurrar väldigt väldigt snabbt och jag hänger inte med.

men- jag är inte ledsen eller nåt utan jag känner mig bara väldigt förvirrad och tom.

tur att oliver myser in sig så man mår gott ändå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: