How do i live without you're heartbeat?

Kategori: Allmänt

idag önskar jag en sak mer än något annat. att jag kunde vrida tillbaka tiden. så jävla mycket. 
det känns som om allt jag gör blir skit, oavsett vad. att även om jag försöker göra rätt sak så blir det fel.. än en gång har jag bevisat för mig själv att jagbara gör folk ledsna och besvikna. att jag gör mig själv besviken. 
 
jag ska gå till stallet i snöstormen nu. och försöka glömma mig själv. Försöka stänga av. det har jag gjort mycket den senaste tiden. 
 
starla finns inte mer. det är första gången jag skriver det. jag känner mig tom. fick veta det igår. när jag var mitt i skogen på väg till stallet. jag visste inte vad jag skulle ta mig till. när jag kom till stallet trodde jag att det skulle kännas bättre men nu har jag bestämt mig för att låna ut tibbe tills vidare. jag orkar inte med hästarna just nu. jag vet inte vad jag gör. jag vet inte om det ät rätt eller fel, jag vet inte vad jag känner. för helt ärligt. vad känenr jag? jag gråter och gråter över allt och inget och vet inte ens varför. jag kan inte skilja på alla känslor längre, dom klumpar bara ihop sig i halsen. 
 
och starla.. jag hade ju en plan.. jag såg så fram emot att få börja rida på henne. att ha henne i tibbes stall MED tibbe i sommar. men nu skiter sig allt.ingen av dom får jag ha kvar. jag orkar inte.
hejdå. jag vet inte vad jag tar mig till. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: