Helgen

Kategori: Allmänt

Jag har haft en väldigt rolig helg (dock blir det svårt att beskriva det så, läs förra inlägget). Johan (min bror) och kattis (hans tjej) har varity här. johan och bandet han är med i (OH MY!) har spelat in en musikvideo som jag var statist i. Det var roligt och nytt :)

Sen har vi spelat sällskapsspel, jag har spelat massa keyboard och fått massor av tips av både johan och kattis. Sen så har även kattis provat rida på tibbe! Hon red först på volten bakom stallet sen gick vi en väng i skogen. tibbe gick som ett ljus hela vägen. som alltid :) Jag blev väldgit stolt över honom när han skötte sig så fint. det var liksom lite bekräftelse på att han inte längre är "lille tibbe" utan att han börjar bli en lugn och trygg vuxen häst :)

Jag mår bra av att vara med familjen såhär coh rensa huvet ibland. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: