Tio saker ni kanske inte vet om mig

Kategori: Om mig & Tibbe

  • Jag är allergisk mot katter, men jag har en katt. Jag väljer dock att ignorera det och myser på med kissen ändå.
  • Jag tänker otroligt mycket och på ganska konstiga saker ibland. Många av dom kan läsas här i bloggen.
  • Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar min fina älskade starla. Jag vill så gärna ta tillbaka henne till hösten, men jag vågar inte fråga. om dom säger nej så kommer jag gå i bitar.... Börjar gråta av att skriva detta.
  • Jag är rätt så hyffsad på att sjunga.
  • jag har ganska sneda tänder, så jag kommer förmodligen få tandställning om typ... två veckor.
  • Jag jobbar mycket mentalt med mig själv och försöker vara medveten om hur jag beter mig mot andra och vad saker jag säger och gör kan uppfattas som. Och försöker vara öppensinnad, inte döma folk och sånt där.
  • Jag fullkomligt hatar när folk är otacksamma. Vi i sverige och andra rikare länder är så fåfänga. vi är inte tacksamma över allt vi har och vi är inte rädd om det vi har. Jag har träffat människor som inte har någonting alls. Som skulle göra vad som helst för att få gå en endaste dag i skola, samtidigt som andra skolkar och tycker att det är jobbigt. Tänk för fan!
  • Jag är otroligt svag för romantiska snyftfilmer. Några av mina favoriter är The red baron, pearl harbor och remember me.
  • Jag har otroligt buskiga och fula ögonbryn om jag inte fixar dom. har noppat dom sen 5an.
  • Jag var ganska mobbad när jag var yngre. Har aldrig haft speciellt många vänner och ibland förväntar jag mig att folk ska kasta iväg nåt ord efter mig. har också blivit trakasserad av en vuxen människa som jag gav all min tillit till. Denna människan hoppade på mig flertalet gånger under 1½ år och det gick så långt att vi tänkte polisanmäla henne.

 

Kommentarer

  • josefine m. ridtravaren Bellie säger:

    Jag förväntar mig nästan alltid att folk ska kasta elaka ord bakom mig.. Sjukt jobbigt nu när jag tänker på det. Måste verkligen göra ngt åt de :)

    2012-01-07 | 21:31:32
    Bloggadress: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här: