Livet är som en spegel- le mot det och det ler tillbaka mot dig :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag mått så jävla bra igen. haha. Jäjä, hormonswing. :)
 
Jag började med att steka lite ute på slädaviken i väntan på att få spela lite musik. Sen gjorde vi det och fick lite radiotid oxå :)
 
åkte hem och gjorde en omelett som var superduperultramegagod.
 
vid 4 tiden styrde jag cykelstyret till min käära skola. Där träffade jag några i klassen (och några inhoppare). Vi grillade och flummade (det om nåt) och hade allmänt trevligt. En plaststol och en del av basketplanen fick sätta livet till, men annars gick allting prickfritt.. Vi gjorde ett litet äventyp till coop oxå där jag lyckades först välta någons random cykel och sen ramla med min egen haha.
 
Ja och sen cyklade jag hem. Imorrn ska jag sova, det blir najs hehe..
 
 
HARE BRA! Det tänker jag iaf :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: