Viiilken härlig dag, nananananananananananana

Kategori: Allmänt

Idag har jag mått väldigt bra. det är härligt att kunna säga att jag har varit på bra humör HELA dagen. Yeye.

Började med att försova mig när jag skulle till studion, men det gjorde inget, för det var inte bara jag som var sen. Det gick bra där iaf, spelade in två låtar, tror det blev rätt shysst (fast jag är så självkritisk så jag lämnar det nu haha)

efteråt åkte jag hem och åt lunch sen vidare till tjockisen. Lagom tills jag hade hämtat honom i hagen så öppnade sig himlen. Red alltså en timme i spöregn, men tibbe vägde upp det med att sköta sig exemplariskt. endast sju hoppa-studsa serier och resten fantastiskt. Han är så jävla bra. Fast jag vet hur sjukt fin han är så blir jag lika lyrisk varje gång han är så. <3

Nu sitter jag hemma med min kära dator och känner mig halvpigg. SKa förska bli bättre med bloggningen, har fått klagomål.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: