Who I am, who I'm not and who I wanna be.

Kategori: Allmänt

Idag har det regnat hela dagen, som alla andra den senaste tiden! Jag satt hemma och jobbade på lite musik hela första delen av dagen. har pysslat ihop lite på mina egna låtar faktiskt, på tiden eller!?  
 
Jag fick ett sms av Henna oxå "ring mig när du har tid" Jag målade ju upp scenarion att starla var död eller nåt.. Men han undrade bara om jag ville komma och rida nästa vecka :) Haha
 
Sen åkte jag till mamma och fick höra att min cykel är tillbaka från sin renovering! Så jag cyklade de 4 km till stallet i regnet men det gjorde inget. Cykeln gick som en klocka haha. Tog hand om pollen, blev en mysig skrittur med helena.
 
Sen cyklade jag såklart hem igen. Ikväll är mamma ute så jag gjorde världens lodigaste lunch. Halva tallriken bestod ENDAST av broccoli och andra 2/4 av en kycklingkorv och lite pomfritt. ja, jag har dålig fantasi när det gäller mat.
 
nu tänkte jag chilla resten av kvällen, imorrn är det fredag den 13e och då har jag jour. Kanske en repeat av 1 jan förra året!?!?
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Härligt att du har börjat uppdatera ofta igen, du skriver du ju ett inlägg per dag nu. :) Du får ha på dig skyddsutrustning imorgon då!

    2012-07-12 | 22:41:14
    Bloggadress: http://www.camerainaction.n.nu/

Kommentera inlägget här: