Dagen

Kategori: Allmänt

Började dagen med att se på två avsnitt av chuck. Sen tog jag en joggingtur till stallet, där jag hopptränade Tibbe. Jobbade med lite studs, tog fram en vattenmatta och hade en båge med tre hinder.

Idag var tibbe stark, det brukar han inte vara nu för tiden, så jag blev lite dragandes och bakåttänkande, vilket pajjade för honom. Så det gick som bäst när jag inte gjorde nåt. Mer galopp och mindre pet, det är var vi ska jobba på!

När jag var klar så fick jag följa med Anna B till hällomstallet och träffa hennes dotters lilla foderponny, Bolle. Supergulig! en konik ponny, lite ovanligt.

Nu har jag käkat lasagne med vitlöksbröd och sallad och nu tänkte jag faktist göra lite läxa fram tills 22.00 för då börjar DÖDLIGT VAPEN 3!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: