i coun't down the hours to the time we meet

Kategori: Allmänt

Idag red jag ner till ridhuset med tibbebibben. Blev inte så mycket firande, men en genomkörare ;)
 
red med novabettet utan graman idag och det gick preciiis lika bra, stjärnan vetni :) i början försökte jag göra slutor och öppnor, men han var på tok för olydig för skänkeln, så jag gjorde istället övergångar skritt-halt längst fyrkanten. Och efter ett tag var han jävligt fin på det :) 
 
Sen skulle jag göra fattningar på volt, men haha.. varje gång jag kom på medellinjen så laddade han för galoppombyte, så det blev jättekonstiga skutt hela tiden. Så eftersom han uppenbarligen var lite för laddad för fattningar så gjorde vi galoppombyten på 8 volt och idag.. Så gjorde han sitt första byte utan att lägga in trav!! Såå mammastolt blev jag då :') 

Sen lämnade vi det och gjorde faktiskt inte så mycket mer! men han var himla fin!
 
hihi.. Han tyckte dock att det var himla obehagligt att gå till och från ridhuset idag, undrar varför (a).. Haha nackdelen när man känner varanda så bra som vi gör är att man bir så påverkad om den ena beter sig konstigt, så tibbe var spänd, förmodligen för att jag ramlade av sist, och då blev jag räd för älgar??? haha, losers vi är.. Två rädda ensamma i skogen <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: