Stare at my reflection in the mirror. Why am I doing this to myself?

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna (vet inte när jag skrev senast)´, nu kom jag på, igår och dagen so far. . Igår var jag på extremt bitchmode hela dagen, vet inte riktigt varför. pms haha? Blev så less, fick inget vettigt gjort på inså'n för lärarn va sjuk. Så jag satte mig ner och lärde mig emeli sandé s låt read all about it. Så nu kan jag den. :)
 
Efter skolan så åkte jag på stan och köpte sånna där tråkiga, men ack så nödvändiga saker, till ex hårspray ;)
 
Åkte hem, spelade lite mer musik och sen gick jag och mötte calle för vi skulle se på hockey. Det var mysigt, dock så förlorade ju timrå.. menmen.
 
Sen isolerade jag mig återigen på mitt rum och fortsatte jobba med låten. Tillslut kom pappa hem från hockeyn oxå så då var jag ju tvungen att gå ner och diskutera med honom :)
 
Dagen i stort sett. Jäklgt detaljerat också.
 
hare grymt :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: