Stockholm!

Kategori: Allmänt

Hallå alla! Jag har det bra här i Sthlm, där kan jag bo. Tjejmilen idag då. Detregnade ganskamycket hela vägen, men jag tog mig i mål på 1timme och 6 min. Det är jag ganska stolt över. Jag och Malin har redan anmält oss till nästa år, då ska vi springa på under en timme. 
 
Matvanorna är utom kontroll här nere. Vi har frossat i oss hamburgare, godis och pizza hela helgen.. Hehe. 
 
Imorrn åker jag hem då.. Känns lite trist, men jag saknar ju Tibbe. 
 
Deroligaste på hela helgen: 
 
10 minuter efter jag klivit av tåget bevittnade jag första krocken när nån skulle fickparkera på en fårtrångt ställe. 
 
En person hade stannat vid vägkanten utan att ha satt på varningsblinkers. Malins förklaring på det var atthan kom från Polen.          
 
Folk på tjejmilen som kissar i skogen vid vägkanten på väg dit. En person basade på sig under loppet och sket i diket. 
 
Folk som sprang bakom baljaMajorna och kissade fastän det var kontorsbyggnader bakom med fönster dit. 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: