på väg hem!

Kategori:

hej. nu sitter jag på tåget hemmåt. haft några fantastiska och framför allt välbehövliga dagar med min fantastiska srorebror och bästa kattis. :)

i ons var vi somsagt på justin biebers konsert. det var helt fantastiskt. även johan som inte är ett fan tyckte att själva showen var otrolig. för min del har det inte riktigt sjunkit in än att jag verkligen har sett min barndomsidol på riktigt. häftig känsla.

i tors var jag och johan hemma hela dagen och jobbade med musik. mer än så säger jag int nu, men det blir suuuper kan jag lova.

igår var jag själv hela dagen, så jag passade på att ta en långpromenad till skrapan i skanstull och kika runt. impulsköpte en jb bok och satte mig på waynes med en smoothie och läste i flera timmar. mys :) sen gick jag tillbaka till hornstull och kollade in "nya" hornstull. renoveringarna som pågått i

flera år är öve och en ny liten galleria har öppnat. när kattis och johan kom hem så gick vi och åt middag på ciao ciao. jag lyckades även köpa en skiva som jag letat efter ganska länge.

det var detaljerat och så haha. anteckna! pööössspöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: