sweet sunday

Kategori: Allmänt

hejhoppsellihopp
 
idag åkte jag och mamma och hälsade på tibbebus, och lämnade hans nya sadel + regntäcke. 
 
Det VÄRMDE verkligen i själen att tibbe gnäggade jättehögt när jag ropade på honom från 50m avstånd och smågnäggade enda tills jag hade gått fram till honom <3 
 
jag pussades med honom och provade sadeln osv sen så gick vi till ridhuset och busade. han var hysterisk idag, på ett bra sett alltså. så vi hoppade över lite bockar och tränade på galoppombyten. hur kul som helst var det, har verkligen saknat min tibbebusfrö. sadeln var gudomligt skön och låg peeerfekt. 
 
sen pussade vi tibbe hejdå och åkte och köpte kyckling"sallad"
 
alltså. Jag beställde en sallad... det jag fick var halva tallricken med ris och kyckling  sweet chillisås och andra halvan med "svensk" sallad. med VITLÖKSSÅS!?!?! asså det var så jävle vidrigt. chilisås och vitlökssås? åh herregud. haha..
 
när jag kom hem så drog jag ut på en springtur och nu har jag kollat på greys. :) Imorrn har jag utsläpp och jag är så sjukt opeppad. Vet ni hur värdelöst det är eller att ha utsläpp i ett stall där man inte har nån häst???
 
aja. seeya
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: