Tibbebus åker...

Kategori: Allmänt

Nu är det bestämt när lillbubben ska tillbaka till svenstavik. Känns inge roligt alls fakiskt :'( men jag vet att han trivs och har det bra där och dessutom får jag åka dit hur mycket jag vill och hälsa på.

Den 9e nov har jag räknat in att jag ska dit och hälsa på, för då är det min och tibbes 5års dag! Älskar honom lika mycket som alltid, om inte mer!

Sommaren gick så himla fort, det känns som att det var den 15e juni alldeles nyss och tibbe kom hem. Nu är det snart dags att säga hejdå igen..

Åteigen, han är så omtyckt av barnen på ridskolan och ridlärarna är så nöjda med honom plus att han har sin brud där.

Dessutom tror jag att det har varit och är väldigt nyttigt för tibbe att vara borta, för då får han ta tag i utmaningar och lära sig/göra saker utan mig som trygghet som han har haft sen han var liten. Jag märker att han är lite mer stabil nu, men såklart är han fortfarande min busiga gulliga livliga duracell-ponny! <3

It's for the best, och jag lär nog hålla mig sysselsatt.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: