It was over from the start.

Kategori: Allmänt

Hej.
 Idag var jag i stallet hela dagen. Hjälpte Jenny att rida krutgubben Mirå. Vi red runt ridskolan med emelie. Haha mirå är så rolig för rätt som det är så kan han flyga iväg som världens studsboll bokstavligt talat, och då är det bara att hålla i sig ;)
 
Sen red jag tibbe, jenny hade en idé om att rida till parkeringen vid ridtravanas paddock och trimma lite och sen köra lite galoppintervaller. Men vi skrittade dit, konstaterade att det var jääävligt svinkallt (jag kände inte mina fingertoppar!!) så vi gick hem igen, besvikna tjejer haha ;)
 
men mys iaf.
 
Nu har jag ett jävulskt ilandsproblem. På måndagar brukar jag fixa tibbe på morgonen. men- kvart över 12 har vi kör och en grej ska va klar som jag liksom.. inte ens kollat på.. 
och jag kan/vill inte åka till stallet på em imorrn. What do i doooo!?!??! Han bör inte vila,så hela veckoplaneringen spricker juu :( 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: