Walking on the clouds when we are together

Kategori: Allmänt

Hejhej!!
Idag är jag på bra humör igen :)
 
Släppte ut hästarna imorse och sen longerade jag tibbe i typ 30 min. Han va totalt ofokuserad, men han fick ju motion iaf :) 
 
Sen åkte jag till skolan och övade inför insån imorrn med olivia. resten av gruppen var upptagna. men det känns faktiskt helt ok inför redovisningen imorrn. :) 
 
Efter det hade vi svenska och det var chill. gramatikgrejs. 
 
efter skolan gick jag runt på stan en stund med emma, fanny och thimmy. Därefter åkte jag till Hanna och vi satt och snackade skit och drack kaffe hela kvällen. Mys. :)
 
Haft en väldigt bra dag. Och kommer ha en fin vecka oxå. Imorrn ska jag åka slalom med hanna och rida tibbe efter skolan och på ons vilar tibbe så då ska jag på musikcafé på pipeline på kvällen :)
 
 
Slänger in en bild på mig och fina storebrorsan! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: