Börja simma eller sjunk

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lite jobbig dag. Jag har satt mig själv på "avgiftning" från godsaker. Helt seriöst så har jag blivit sockerberoende för jag är inne på 4e dagen nu och har mått skit i två dagar.. :P Blev till och med yr och fick typ hjärtklappning på stan förut haha.
 
Iaf så skärpte jag mig sen och red ut en sväng på tibbe. Galopperade upp för en backe 4 gånger, mer än så orkade jag inte hehe. men han var riiiktigt pigg idag. Sista gången jag galopperade upp fick jag helt seriöst nästan inte stopp. Och när jag väl fick ner honom från galopp så hoppade han jämfota i dikeskanten 100 meter innan han kunda sansa sig hahaha. kul sa han ;) 
 
imorrn ska jag till ridhuset. Förhoppningsvis får jag sällskap av vera och silver. :)
 
Godnattttt :)
 
somaaaaaarr! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: