chill

Kategori: Allmänt

sitter och chillar, tar ut ackord till alla texter från i somras och transponerar om dom.. :P No life stämpeln är??
 
idag fick tibbe vila, jag hade huvudvärk och kände mig allmänt opeppad att rida ut i över 20 minusgrader. NÄR SKA VÅRAT AVLÅNGA LAND BLI BEBOELIGT IGEN!?!?!?!
 
igår gick jag till ridhuset med honom, han va fiiiin. hoppade lite sockerbitar. hade en linje med fem långa (banhoppningstempo) galoppsprång och vid x hade jag oxå en, så man kunde rida en mindre bågå, som en kvarts volt och ta fem kortare galoppsprång. så jag blandade lite hur som helst och tibbe hoppade som en panter, finaste. 
 
När jag kom hem igår var jag fullkomligt helt jäkla slut. det var inte ens kul igår med hästarna. Slutade vara roligt när man hör ordet dubbla jourer. haha.
 
 
Ny och oredigerad bild från i söndags på tibbup :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: