tibbe v.3

Kategori: Allmänt

eftersom jag inte har nån stallbok (än) så får det här agera.
 
v.3
 
Sön- (vet inte om jag skrev) josefine fotade. Pigg och myycket fin polle. 
 
mån- Till vänster på kv vägen och sen slutet på mellanvägen. Fin ponny,se. Pigg ohc glad. Dock lite pigg och jobbig på väg hem, men gjorde fina skänkelvikningar iaf ;) 
 
tis- Longering skritt och trav ca 15 min. 
 
ons- Red till vänster på kv. vägen och över till mellanvägen till svarta hålet. Han var jobbig! men ändå lite kul.
 
tors- VILA- kallt
 
fre- Skritt nedre med carina. sbinkallt, men mysigt. tibbe pigg och glad. ca 1h.
 
lör- Trimm på ridskolan. SJUKT FIN HÄST! Skrev ett långt inlägg om det. ca 1h. 
 
sön- Uteritt med Jenny och Tove. Vi galopperade upp för en backe några gånger. Tibbe hade mycket energi och var väldigt pigg och busig. Jag lät honom bocka hur mycket han ville det var kul ;) Var ute kankse 30-40 min. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: